atlasinem 2 gun oldu dogali AMA oglum sadece ilk dogdudgu gun kaka yapti emiyor aslinda ama hic kaka yapmadi o gunden beri normal mi..
kubra3796 atlasinem yeni doğan bebekler 10 güne kadar kaka yapmayabilir ama söyle bir şey var ilk yaptıkları kaka siyah renk olur sonra normal dışkıya geçer bunu takip etmelisiniz eğer yapmazsa uyarabilirsinix doktor izin verdiği sürece
1cocuksevdasi atlasinem benim kızım 3 günde anca yapmisti ya. Henüz sütun yeterli değildir bağırsaklara anca birikir korkma
ugrakyagiz Ablamın 6 aya kadar kendi yaptırdı ilk çocuğu simdidikide kabız oldumu hemen alttan uyarıyor zeytinyağı veriyor