HacerLiya Ky06 ben solomom kullanıyorum bebeğim 5 aylık olduğunda yaklaşık 7 kiloydu ben artık aparatı bırakmıştım. Kızım şimdi 8 aylık ve çok şükür şimdiye kadar her şey normal yani bacaklarında ya da kalçasında sorun yok
Busra5009 Ky06 bebeğin büyüklüğüyle alakalı bu durum bence. Ben mesela bebeğim prematüre doğdu minik olduğu için 5.5 6 aya kadar kullandık. Ne zaman o aparat bebeği sıkmaya başlarsa o zaman kullanmayın
simgetaskisla [bilinmeyen] boynunu dik tuttuktan sonra ben kullandım ama çok da kullanamadım :D eşime ayradı o kullandı
Selmayusuf Ky06 ben 3aylık dan itibaren kullandım. Oğlum çok sevdi. Onda uyurdu 17. Aylık olduk hala kullanırız