canimoglum_01 Ben evime yeni geldim kalabalıkta ara ara TV izledi şuan da yorgunum TV yi tekrar kapatsam mı aslında bir ara hiç izletmedim konuşmuyor diye. Sonra 3 ay sabrettim ama yok
Berilsmom13 canimoglum_01 canım benim her postun çocuğunun konuşmasıyla ilgili burda post açmayı bırakıp bir çocuk doktoruna randevu al ve git
ugrakyagiz canimoglum_01 benim TV hep açık bazen çizgi film açarız 10 dk bile değil izleriz onun haricinde hep evde geziyor reklamlara bakar arada ama konuşuyor yani 9 aylık mama meme ve git aba mam kelimeleri var zaten istemiyorsa sürekli oyuncaklarla oynuyoruz peşinde hep
Agaclargibi Berilsmom13 malesef her doktor da bir olmuyor her an Her yere randevu alınamıyor yaşayana sormak insanı daha da rahatlatıyor bu forum ne için var insanlara yargı dağıtmanız için mi
Berilsmom13 Agaclargibi post sahibinin postlarına bakarsanız sürekli bu konuyla ilgili artık benimde dikkatimi çekti bu yüzden yazdım. Amaç yargılamak veya yargı dağıtmak değil. Belli ki burda bir çözüm bulunamıyor sorunuyla ilgili. 24 aylık bir çocuğun dil gelişimi konu. Bir uzmandan yardım alınmalı.
Zlm canimoglum_01 konusmuyo diye TV izletmeyip 3 ayda düzelmedi diye mi vaz geçtiniz. İzletmeyin tabikide konuşma sorunu varsa 2 yaşında çocuktan bahsediyosunuz