Arkadaşlar 2,5 ay önce sezeryanla doğum yaptım ama sürekli lekelenmem kanamam devam etti idrar yolu enfeksiyonum var zaten en başından beri hamilelikte de vardı ve sıkıntılı bir hamilelik yaşadık hep enfeksiyonum dan lekelenmeli kanamalı bir hamilelik geçirdim doğum yptım 40 ı’m çıktıktan sonra bir hafta kanamam kesildi sonra tekrar geldi kanamam bir hafta geliyor bir hafta temizim bir hafta geliyor bir hafta temizim neden böyle oluyor anlamadım adet mi enfeksiyondan mı kafayı yiyecem artık sizdede böyle bir durum var mı