Selam kızlar. Oğlum 8 aylık gelişimi her şeyi güzel çok şükür ama kalabalığa girince beni tanımıyor bana hiç gelmiyor evde yalnızken hiç skntı yok gülüyor anne diyor ama kalabalıkta beni yabancılıyor resmen başka kimseyi yabancılamaz hele kuzenim varken bana hiç gelmiyor ona gülüyor onda emmek istiyor ben zorla alıyorum kucağıma neden böyle Olablir çok üzülüyorum