aycafatih bazen göbek kordonu kalın olabiliyor bu yüzden zor kuruyor. Bir de kış günündeyiz daha zor kuruyor. Bizim de 15. Gün düşmüştü, doktor yıkama dediği için yıkamamıştık. Yakınlarım yıkasaydın daha çabuk düşerdi demişlerdi. İnşaallah sizinki de bugün yarın düşer