kimbumadam NaimeYilmaz 39+1 suni sancı ile 36 saat Saatini de yazın en hızlı ve en zor rekor kimde görelim 😂
Happymommyyi kimbumadam 39+1 sunı sancı normal dogum 14 saat 36 çok uzun neden sezeryana dönmedi acaba, benim ilk suyum gelmişti
Ruzgarperisi NaimeYilmaz iki normal doğum. İlkinde açılma olmadığı için 39+2 hafta suni sancıyla. İkincide 40+1 hafta 5 sm açıklık olduğu farketmeden sadece kontrolde öğrendim gerisi iki saat içinde oldu.
kuzeyanne_ kubra3796 canım 34 haftada yapılmasının özel bir sebebi var mıydı küvete girdi mi bebegjn?Bende 35haftalik oldum sancılarını oluyor merak ettim o yuzdn