Atak haftası hesaplarken misal 37 de dogdu ilk atak 5. Haftada oluyorsa 3 hafta erken doganda 3 hafta sonra basliyormus oyle yaziyor yani bizimkide 3 hafta erken doğdu ama nerdeyse 1 aydir sikayetlerimiz var Herseye miz miz oyuncağı düşer ağlar altını almaya çalışırım ağlar yatiririm ağlar her türlü ağlıyor googleden baktığımda dün bitmiş gözüküyor ama bizimkinin geç mi sürecek anlayamadim birde üstüne yetmezmiş gibi diş agrilarimiz var yoruldum gerçekten