Oğlum yaklaşık 10 gündür öksürüyor , uykusunda ve uyanınca özellikle. Doktora gittik ventolin şurup verdi 5 gün sabah öğle akşam kullan dedi bugün 4. Gün öksürüğü iyice arttı . Karda yatmış gibi öksürüyor . Geniz akıntısı var dedi bunun başka bir çözümü yok mu . Şurup belliki işe yaramayacak.