9 aylık kızım var 15 gün once falandi burun akintisi basladi ama baska bi sikayeti yoktu bi hafta oyle devam etti evde zaditen vardi ondan verdim sonra hafif bi oksuruk eklenince ve gecmeyince doktora gittik doktor antibiyotik dahil olmak uzere o kadar cok ilac yazdi ki
Antibiyotiklik bi durumu olmadigini dusunuyodum hic ateş vs olmadi cünku verdigi ilaclardan coğunu kullanmadim sonra kendiliginden duzeldi
Bi haftadir falan bi sikayeti yoktu altta. Bi disi patlamiş o sıra
Dun sabah gene burun akintisi basladi gece yatarken geniz akintisi oluyor gece iki kere kustu balgamli cikardi resmen ondan sonra rahatladi uyudu
Ama gun icinde huysuz surekli iki gundur acaba yine dis mi gelicek
Ates olmadi yine
Dişlerde hasta yapar diyolar
Denk mi geldi yoksa alerji tarzi bisey olabilir mi acaba diyorum ama degisik bi durumda olmadi alerji gelistirebileceği
Sabah sabah cok yazdim ama gercekten aksamdan beri dusunuyorum ne bu diye
Bide bu ara hava guzel diye hep dişarı çıktık tanıdık vs gorunce cok elliyolar opuyolar seviyolar bisey de diyemiyorum sonra uğraşıyoruz işte