6 ay 17 gunlukler. Onceden severek yedikleri seyleri asla ama asla yemiyorlar. Agizlarini acmak istemiyirlar zorla actiriyorum bu seferde tukurerek ne verdiysem dışarı çıkarıyorlar. Bana bi akil verin nolur. Boyle olunca ne yedirme hevesi kaliyor nede takatim. Cok yoruldum. Sadece mamayi isteyerek iciyirlar. Ama ek gidadan da yemeleri lazim. Nasil yapsam bilemedim. Aranızda boyle bir durumla karsilasmis ve yenmis olanlar acil taktikleriniz bekliyorum lütfen 😔