Bende 1 sene oldu işe başlayalı 22 aylık oğlum var Vodafone ev ınterneti arıza birımındr çalışıyorum home ofis olarak annemden destek aldım çok zorlandım arıza biriminde olduğum için uzun sürüyordu çağrılarım uzaktan teknik destek vermem gerekıyor 13:00/22:00 ve 09:00/18:00 bizim vardiyamız akşamcı olmak çok zorluyor :( genel olarak ev iş çocuk evden bile olsa iş zorluyor ama biz kadınlar ne istersek başarırız ❤️