aselsevo Fatiss çok baktım yapmaya çalıştım maalesef ki yapamadım hele ki yaramaz bir çocuğunuz varsa umarm siz yapabilirsiniz 🥲
mrs_moomm Fatiss atomy ve homm bitkisele üyeyim. Ekibinde bulunduklarim cok iyi kazanıyor ama ben pek ilgilenemedim. İnşallah onlardan devam etmeyi düşünüyorum.
birmelekannesiiiiii Leylamoznur oğuz çağrı merkezinde çalışıyorum sabah 10 akşam 15:00 8500 maaş bide ek olarak prim
busehavva birmelekannesiiiiii peki benm de işe ihtiyacm var, bende yapabilirmym bu işi, veya nasl başvurabilirm
beybimomm birmelekannesiiiiii çocuğunuz var mı zor olmuyor mu nasıl yani ikisini beraber idare edbiliyor musunuz biraz bilgi veriri misiniz
gizemm1310 @"birmelekannesiiiiii 3 ay önce bende çalıştım ama asgari ücrete mi çalışıyorsunuz yoksa tamamlanan anket üzerinden mi para kazanıyorsunuz
ak1905 Alya-Sena insAllah öyledir diye düşünüyorum doldurduğunuz formda da belirtiyo ya Windows 10 pro/macOs 12 üzeri işletim sistemi PC var mı veya alabilir misiniz diye birmelekannesiiiiii dimi sizin bilgisayariniz da Windows 11 pro
birmelekannesiiiiii gizemm1310 maaş sabit tam günse askeri ücret part time ise 8.500. Yaptığımız anketler de prim olarak maaş üzerine koyuluyor