Zhrclk Bugün mamayı değiştirdim eski mama olceği ile 1 aylık bebeğime mama verdim ve ölçek diğeri ile aynı degil kizima yanlışlıkla fazla mama vermiş oldum bugün full bir şey olmuş mudur sizce şuan hep uykulu halde 😔😔😔
tpbm1710 Zhrclk hiç bir şey olmaz panikleme bebeğin şuan balık gibi kaç cc versen onu alır bir dahaki öğünde aynı cc verirsin
Zhrclk Heymissbon Holle mamanın olcegi ile sma mamanın olcegi farklı holle daha çok alıyor ölçek olarak bende sma da kullandım o olceği
Zhrclk Holle mamanın olcegi ile sma mamanın olcegi farklı holle daha çok alıyor ölçek olarak bende sma da kullandım o olceği
Zhrclk tpbm1710 Ama 90cc ye resmen 4 ölçek atmışım çocuk muhallebi gibi oldu hiç uyanmiyor doğru duzgun inşallah bişey olmaz
Heymissbon zeynep517_ neden peki.. kabiz olsun diye mi.. yeterli siviyi alamasin diye mi.. 1 olcek fazla koyulsa 1 olcek fazla koyun derlerdi.. yapmayin bebeginize oyle seyler
KuzeyinAnnesi03 zeynep517_ bu doğru bir teknik değil mamalar bebekleri kabız yapar sindirimi onlar için süt kadar kolay değildir. Bi kaç defa yapılır ama devamlı yapılması sağlıklı değil
duruguzel zeynep517_ sakın yapmayın böyle bir şey. Daha doyurucu mu oluyo zannediyorsunuz. Susuz kalmasına, beraberinde kabız ve bağırsak sorunlarına sebep olabilir bu. Lütfen ölçüsünde yapın ne çok ne az. Allah korusun sürekli sürekli çok tehlikeli
Ezzzzi Zhrclk canım hiç bir şey olmaz , vücuduna fazla sıvı gitmemiş olur , çiş sayısını etkiler o kadar . O da mama ölçeğini değiştirince geçer
duruguzel Ezzzzi düzenli yapılırsa çok tehlikeli. Allah korusun çocuk sıvısız kalabilir, bağırsak sorunlarına sebep olabilir. Ama tek günlük sonrası fark etmiş zaten anne düzelteceği için bir sorun olmaz, yeterli sıvı versin içi rahat eder
Ezzzzi duruguzel tabi çocuk az sıvı almış oluyor ama korkmuş , korkacak bir şey değil ya , içi rahat etsin ☺️
Ezzzzi Zhrclk bir daha dikkat edersiniz , su da içmiyorlar ya. O yüzden su az almış oluyor işte ama öyle korkulacak bir zararı olmaz, sonuçta farketmişsiniz artık