Merhaba anneler💖 tüm anneler gece uyanmalarindan yakinirken benim derdin ortama girişi şaka gibi bisi 😂benim.bebegim doğduğundan beri gece aciktigi için ağlamadi. Sürekli alarm kurup ben uyandım ve karnını doyurdum. Şu an 7 aylık ve mamayla besleniyor. Mamayı da çok iştahlı içmiyor. Gün içinde 4 5 saatte bir 120 ml mama anca iciyor bitirmiyor bile. Gece de mesela 12de 120 ya da 90 ml içip uyuyor ben 5e alarm kuruyorum bu alarmı kapatıp geri uyumuşum mesela 6 buçukta uyandım ve mama verdim. 90 ml içti yine. Gece beslenmesini komple keseyim mi, aradaki süre uzun mu kısa mi? Bu konuyu aylık kontrole gitigimizde doltora da söyleyeceğim ama sizin de fikrinizi almak istedim