Merhaba anneler.Kızım 3,5yaşında ve bu cuma inşallah oğlum doğucak.Ama hamileliyimi bildiğim günden vicdan azabı çekiyorum.Kızıma yetmeyeceğimi,çok hiperaktif bir çocuk bazem bağırdığım bazen dayanamayıp poposuna bir kaç kez vurduğum bağırdığında falan dayanamayıp elimi ağzina tuttuğum bu gibi her detalına kadar şeyler aklıma gelmeye başladı ve gerçekten geberiyorum iç acısından.Doğum da yaklaşdıkca artık giderek lohusa depresyonundan bir tık fazlasını hiss ediyorum.Kızımda lohusa depresyonum çok ağırdı travmalrımdan mı ne ilk başta kızımın bakımını yapıyordum da,ama annelik hiss edemiyor gibiydim.Ama zamanla alıştım hatta sevdim bu 3,5yılda kızımla 1gğn bile ayrı kalmadım.Hep araştırdım onunşa oyunları,ilgileri,nasıl travma oluşmaması gereken davranışlar falan.Ama şimdi durum bu ve 3aydır kızım kreşe gidiyor.Doğumdan sonra bile kreşe gidiyor da onu başımdan salıyorum ya mutlu değilse,ya yetmezsem,ya bu çocuk doğr doğmaz alışsam ama kızımda öyle olmamıştı ona haksızlık yapmış olurum gibi artık içimi kemirip bitiren duygular gebertiyor beni..