Bebeğim 8 aylık doğduğundan beri uyku problemi var 5 aylıkken eğitim aldım eğitim falan da kalmadı şu an sırf ağlatmaya kıyamadıgım için destek verdim eğitim bozuldu aman bozulsun dedim ama gerçekten gücüm kalmadı şu son 1 aydır saat başı uyanıyor artık oturarak uyuyorum o kucagımda koyduğum an uyanıyor yada bir saat sonra uyanıyor biri daha kucak bi daha dalmasını bekle. Akşam da uyuttugumda kaç kere tekrar dalması için uğraşıyorum sayamıyorum gündüz de uyumuyor tükendim. Diş sandım ama değil arkadaşlar şu an bile daha ayağımda sallıyorum şimdi de çok erken uyumuş gibi sabah 5te güne başlıyor😭