nisasevgili Arkadaşlar elimde bi paket açılmamış kullanılmamış 5 numara bebek bezi var almak isteyen olursa yardımcı olurum ben büyük paket almıştım oğluma pişik yaptı. Elimden çıksın istiyorum.
nisasevgili nisasevgili elimde bir de reflü yatağı var titreşimli müzikli 1 ay kullanılmadı evde duruyor
Fgelemet nisasevgili sattınız mı satmadıysanız baby me markası ürünü açmoş bile olsanız iade alıyor müşteri geri dönüşlerini önemsedikleri için ben sadakat merkezini aramoştım ordan söylediler gittim iade ettim
nisasevgili _tosbiginannesi_ gardrops üzerinden satacağım bu arada ya da yakınsanız gelip de alabilirsiniz de