Şuan geçiriyoruz 🥺 çok zor bugün 4. Günümüz ve sabah erkenden yine hastaneye gideceğiz. Kusma şikayetimiz geçmiyor. 4 gün önce gece birden bire kusmaya başladı kızım sabaha kadar devam etti bu durum birde üstüne ishal eklenince korktum eşimle hastaneye gittik doktorumuz muayene ettikten sonra kan testi ve röntgen istedi ve 2 tane serum takıldı çünkü sıvı kaybı yaşamıştı bebegim (9aylik).
Kan sonucunda bağırsak enfeksiyonu görünüyor dedi, antibiyotik, probiyotik, ve kusma bulantı için bir şurup daha verdi bunların kullanmı sonucu 3 gün içerisinde geçmezse mutlaka hastaneye yeniden gelmemi serum veya durumuna göre yatış vereceğini söyledi. Dediğim gibi bugün 4 gün oldu perşembe gecesinden itibaren başlamıştı kızımda evet o gün ki kadar yoğun ishal söz konusu değil ama yinede devam ediyor, kusma dersen yediğini anında çıkarıyor 🥺 şurup veriyorum onu kusuyor su içse kusuyor. Gecemiz gündüzümüz birbirine girdi sürekli huzursuzluk var uyku desen yarım yamalak