-sevimlipolyanna- Yeni doğan bebeklerde kıkırdak tam gelişmediği için hırıltı normal kabul edilir diye biliyorum ben bizimde belli bir süre vardı sonra kendiliğinden kayboldu. Doğduğundan beri hiç serum fizyolojik uygulamadım burun aspiratörüyle çekiyorum şuan da 10 ay 27 günlük hala burnu aktığında aspiratörle çekip odadaki peteğin üstüne ıslak havlu koyuyorum ve odanın çok sıcak olmamasına dikkat ediyorum.