Öksürük için dut kurusu kaynatıp suyunu içmeni öneririm hem süt yapar aynı zamanda. Ağrı da kişiden kişiye değişiyor sanırım ben neredeyse hiç yatmadım evin içinde sürekli yürüdüm, hareket ettikçe ağrının azaldığını farkettim çünkü. Antibiyotikle beraber tamol yazmıştı doktorum ağrı kesici. Birkaç gün sürdü benim ağrım.