dorukcumunannesiii merhabalar sürekli takibini yapan doktorunuz mu söyledi baslamanızı peki ☺️ ek gıda süreci 3 gün kuralı ile başladıgımızda ilk sebzeler ile tadım baslıyoruz asla bir porsiyon fazla fazla degil ilk hün 1 tatlı kasıgı ile baslattı doktorumuz bize ikinci gün 1 yemek kaşıgı 3.gün ise yarım cay bardagı şeklinde her tadım böyle gitti. Kabak, patates, tatlı patates,havuç,yoğurt,elma,armut,muz gibi öncelikli yogurt ve sebze agırlıklı sonra tatlı meyvelerle devam ettik yogurt günde iki kase olabilir anne sütüne ek demişti öglen akşam verdim ben ama tadımı bittkten sonra böyle vermeye basladım ☺️