İyi geceler kızlar 13aylik bebeğim memeden kestim ilaç kullanmam gerekti haftada bir gün o gün emzirme dedi doktorum ama böyle böyle derken emmeyi unuttu bende vermedim sütüm de gitti ama suan o kadar pişmanım ki içim içimi yiyor çok üzülüyorum zaten sütü çok olan biri değildim uyumaya geçerken emiyordu sadece ya birde çevre baskısı vicdan azabından ölcem akıl verin lütfen dünden beri çok üzgünüm gerçekten