dilemingo hiçbirşey kullanmadan direk cildiye doktoruna gidin bence cilt yapınıza uygun kremi verecektir. Ben burada yazılanların hepsini denedim hiçbiri fayda etmedi 3 ay çektim en sonda cildiyeye gittim bi krem verdi pahalıydı ama dedim şifa olsun da alacağım. Çok şükür geçti hamdolsun. Herkesin cilt yapısı farklı birine iyi gelen diğerine iyi gelmiyor. Birde bol bol havalandırın. Ben tshırt lerimi kestim hava alsın diye. Islak hiç bırakmadım. Emzirmeden önce kendi sütümü sürdüm.