Benim bebeğim de 41 günlük. Sadece anne sütüyle besleniyor bazen ne yapsam gazı çıkmıyor ben de yan yatırıyorum arkasınad da minik yastık koyuyorum. Hatta bazen kusmuğu geliyor ama bir şekilde hallediyor. Korkmayın büyüdü artık, kusmuk gelince bebek müdahale edebiliyor. Yanınızda yatıyordur mutlaka, zaten öyle bir şey oldu mu bilirsiniz hemen yan çevirirsiniz.