Çocuğum 3,5 yaşına geldi, hala benimle yatıyor. Aslında daha önce ayırmak istemiştim ama 2,5 yaşındayken kardeşi doğduğu için kendini dışlanmış hissetmesin diye ayırmadım. 1-2 ay önce odasına geçirmeye çalıştım, gece en az 10 kere uyanıp yanıma geldi. Daha sonra yer yatağı alıp yanına yatıyım dedim. Uyanıp yerde yanımda yatıyor. Yatağına koysam çok feci ağlama krizleri geçiriyor. Sizce kardeşinide kıskanmadan nasıl ayırabilirim? Nasıl alıştırabilirim? Var mı bi tavsiyeniz? Ya da tecrübeleriniz?