Aptamil toz mamanin kutusunda 4 hafta içinde tüketin diyor yeni farkettim.cunki surekli.mama kullanmıyoruz emiyor.cunki sanırım.2 aya yaklaşık.oldu serin ve kuru yerde muhafazadaydi az önce icirdim.bebegime.farjettimki ole yazıyor.cok korkuyorum.cok tedirginim 1 saat oldu.onu izlemekten yatamıyorum.tadina baktim.tozun gayet iyi kokma felan yok.hakbuki dünde vermiştim 1 kere mama bisey olmamıştı.yine bir şey olmaz inşallah yarabbimmm