mrymkrn benmde kızım 4.5 yaşında başından beri hep iştahsızdı ama şimdiki iştahsıxlığına bakınca diyorum ki eskiden çok çok iyiymiş. Nerdeyse hiç bir yemeği yemiyor, bayıldığı pilavı makarnayı bile benim zorumla yiyor, masaya oturunca türlü bahanelerle masadan kalkıp duruyor, odalara gidiyor, sürekli konuşuyor vakit kazanmak için ne yapacağımı bilmiyorum, sinirlerim bozuluyor artık 😞