xbebegimx Kzlar bebegim 4 aylik geceleri gazi zor cikiyor ya da cikmiyor bazen oyle yatirmak zorunda kaliyorm kacinci aydn snra kendileri cikarmya basliyo ne zamn birakmaliyim
merveatlaseymen xbebegimx genellikle 6ayın ortalarında bağırsaklar falan düzene giriyor oturduğunda cıkartmaya baslıyor gazini beslendikten sonra gaz evet hemen cıktıgıda oluyor bazen gec cıktıgıda bazen hic cıkartmaya biliyorlar normal bence hepsi suan