Senazrahmet 8.ayda bitmisti bizim ayni dediginiz gibi fiskirtarak dogdugundan beri kusan bi bebekti kizim reflu yoktu kilo alimida
iyiydi bazi bebeklerin mide kapakcigi daha sonra gelisiyor ilk 6 ay kusabilirler demisti doktorum arastirdiktan sonra,8.ayda durmustu cok sukur biz reflu yatagi kullanmistik