Merveahmettoprak Ben ilk doğal rengimden sarı ombre yaptırmıştım sıkılınca siyaha boyadım ama hangi kuaföre gittiysem açmadı saçımı yanar ben boyamam dediler helal olsun onlara istese parayı alırdı yaka yaka yaparlardı 😂 siyah boyanın akması çok uzun sürüyor ben de pes ettim o renklerden düz artık siyah boyuyorum arada akıyor bırakıyorum doğal rengimi gidiyor geliyor bu renkler