ADEE bnm kızım 2.5 yaşında baya düşkündü son zamanlarda biraz daha artmıştı. Sürekli emziklerin ucunu deliyordu ısırıp yeni alıyorduk bende dedim bu emzik kopunca başka emzik yok bu son diye alıştırdim önce sonra kopan ucu kestik bak meme bozulmuş kopmuş dedik bir iki ağzına almaya çalıştı. Sonra bıraktı ben biraz zorlanırız diye düşünürken çok çabuk oldu çok şükür arada hala meme kopmuş bozulmuş diyor ama çok şükür bıraktı ilk çocukta da böyle yapmıştım. Ucunu kesip meme bozulmuş hem sen büyüdün çöpe atalım dedim kabul etti çöpe atıp arkasından bay bay yapmıştık bırakmıştı o da hemen işe yariyor demek ki bu yöntem 🙈