Berraa_54 Kulanan bilen varsa öneriyor musunuz bugün şokta gördüm 100 lü 250 tl uygun geldi alsam mı almasam mi kararsız kaldım
Noname21 Berraa_54 ben çok pratik buluyorum hareketlendiğinde falan daha pratik uzun zaman kullandım ben
Ceyloo0625 Berraa_54 çok kötü. Çok pişik yapıyor. Bir kere bezsiz kaldim denemek zorunda kaldım denemez olaydım . Çocuğumu.mahfetmisti. ama her bebek cildi bir degil. Bana göre iğrenç sizin bebisinize nasıl olur bilmem
Anonim81 Berraa_54 ben yanlışlıkla aldım. Çok sızdırıyor. Fiyat uygun ama sıkıntılı. Gün içinde gideri var ama gece takılmaz. Tanesi 2.5a geliyor orjinal mi emin olmalısın.
Gamzeay1 Berraa_54 bende gecen yanlıslıkla aldım aşırı bir pişik yaptı ve sürekli hareket ettiği için kızım kayıp sızdırıyordu 😬
Berraa_54 Anonim81 ben de yanlışlıkla alacaktım az kalsın bir baktım külot yazıyor alsam mı almasam mı kararsız kaldım almadım
tugbasari248 Berraa_54 bizede hediye gelmişti doğumda gün içerisinde kullana kullana zor bitirdim aşırı sızdırma yapıyordu oğlum hareket ettikçe gün içinde de sık sık değiştirmem gerekti bence ziyan bir bez çeşidi
Anonim81 Berraa_54 ben genelde kaka olmadığı sürece pijamasını çıkartmam kilot bezde sürekli çıkarıyorsun benimki gibi hareketli bi çocuksa bencede alma. 2 gün bilemedim gecede taktım hep sağdan soldan geçti üstüne çocuğun. Ve 200 adet 😬 gündüz kilot bez gece yada gün arası uykusunda normal cırtlı takıyorum.
Umutveannesi Berraa_54 ben bi süre kullandım ama gündüz de sorun yaşamadıkta gece yüz üstü yattığı için çişi hep üstten sızdırıyordu sonra bıraktım. Yani sızdırma yaşamazsanız daha pratik oluyor bence
MadamMommy Berraa_54 Ben bir kere aldım bin pişman oldum her kaka mi beline kadar çıkar memnun kalmadım
tostosumm Ben 3 ve ya 4 aylıktan itibaren kullanmıştım 1 yaşına kadar memnundum şok marketten alıyorduk indirim oldukça fazladan alıyorduk sızdırma vs. Olmadı bende sonradan kullanmadım bebeğim bez takmak istemedi tuvalete alıştırdım az bir dönem kullandık bez 😁
bebegimiopmelutfen Ben yanlışlıkla aldım bi kaç kere ve artık dikkatlice okuyarak alıyorum, hatta son aldıklarım kaldı çöp oldu, sızdırma sorunu yaşamadık ama benimki göbekli olduğu için bedeni olsada karnını hep sıktı ve iz yaptı o yüzden tercih etmiyorum
ayseee_ Berraa_54 ben kullandım hiç sızdırma sorunu yaşamadım çok da pratik geliyor bana,kış diye sürekli üstünü komple çıkarmim diye diğerine geçtim ama yazın tekrar külot bezini alcam
Mnli Berraa_54 ben oğlumda prima sızdırıyor diye sleepynin gece kilodunu kullanmıştım lavanta yağlı olan 5-6 numarasını uzun süre kullanmıştım hiç sızdırma yapmadı kilot bez bence büyüyünce çok rahat fiyatı uygun olduğu için en azından gündüz deneyebilirsiniz