sebolat İyi geceler iki gündür ateş öksürük grip üçlüsüyle mücadele ediyorum. Bebeğim 3 aylık oldu. Serum takıldı o da görmemi biraz etkiledi hal böyle olunca babannesi bana bırak bu gece toparlan kızım dedi serum sersemletiyor dedi öyle de zaten. Ama içten içe huzursuz ve üzgünüm. Kemik ağrısından kucağıma dahi alamıyordum mecbur serum aldım. Biraz rahatlamaya da ihtiyacım var sanırım. Siz yaşadınız mı deneyimleriniz nedir? Böyle durumlarda ne yapardınız 😑
Menessasmom sebolat kayınvalidemin bizde kalıpta bakmasını kabul ederdim sanırım daha çok küçük ben bırakamazdım başka eve 😄
nhnbtl sebolat çocugumu bırakamam tribinde olma sakın, babannesi nihayetinde, ne güzel seni düşünmüş işte, dünyanın bin türlü hali var ben cocukların anane babanneye alışkın olması taraftarıyım. Kocama bakmıs büyütmüş benim bebeğime mi bakamayacak.
sebolat Nurbost kayınpederim anjiyo olacak bulaşırsa ertelenir diye yaklaştıramıyorum kendime de 😑 öyle bi çıkmaz oldu
sebolat Menessasmom çok geldi kaldı ama kayınpederim anjiyo olacağı için çarşamba günü bulaşma riskinden dolayı pek yaklaştıramadım da 😑
sebolat Menessasmom yok aslında bakıyor ama sabah işe gideceği için ister istemez ben yoruluyorum yine annelerin kaderi. İstediğimiz gibi olmuyor kadın ilgisi daha farklı. Uykuya geçiremiyor ağlatıyor bu sefer kısır döngü.. normalde ilgilidir bana yardım eder