Belit Benim kızımda çok kusuyordu baya şiddetli reflü dedi doktor her yolu denedim kusmaması için (yatırırken yan yatırdık ,başını yüksekte tuttuk ,besledikten sonra gazını çıkardım hemen yatırmadım,beslenmeme dikkat ettim) ama nafile naptıysam kusuyordu. bizede gaviskon verdi doktorum pek bi etkisi olmadı 6.Aydan sonra azalır dedi doktorum çok şükür ay ilerledikçe azaldı