Kızlar oglum prematüre doğum, 1 ay küvezde yattı. Anne sütüde almadı mamayla büyüdü. 3 aylıkken çok ağır hastalandı hava falan verildi. Daha sonrasında bildiginiz her ay regl gibi aynı tarihte aynı şekilde hastalandı. Şuan 3 yaşında ama malesef değişen hiçbir şey yok. Sadece eskisi kadar solunum sıkıntısı yaşamıyor ama yinede hava almadan toparlanamıyor. Bütün alerji kan vs değerleri yerinde görünüyor. Çare varmı? Şunu yapın diyin nolur çok yoruldum insanlar sanki ben çocuguma bakamıyorum gibi düşünüyor ama okadar üstüne düşüyor herşeyini düşünerek yapıyorumki bu durum beni çok yıprattı ve çocugumuda😥