Esma1993 evet kızlar bebeğiniz ne zaman konuştu benim bebeğim 10 aylık oldu sabırsızlıka bekliyorum konuşacağı zamanı
fa_sena_y Esma1993 bilinçli olarak kelime söylemeye yaşına yakın başlıyorlar giderek çoğalıyor konuşma da iki yaşına yakın ya da sonrasında
Esra29 Esma1993 10 aylıkken anne dedi sonra baba dede basit şeyler geldi şu an 3 yaşında gayet kendini ifade edebiliyor sadece komik konuşuyor 😂
BuzluKahve Esma1993 1 yaş civari 10 kelime söylüyordu. 15 aylıkken kelimeler arttı, 18 aylıkken cümle kurmaya başladı. 2 yaşında tamamen her şeyi konuşuyordu 😍 Ay en güzel zamanlar.
asortikpanda 1 yaşa yaklasti uzun zamandir baba,mama,dede,aba,hadi diyor bilincli olarak annede nadiren diyor genelde aba der bana 😅
NmalkoC Esma1993 bilinçli olarak 10 aylıkkken dede ve mama dedi daha sonra hayvan sesleri falan şuan 2.5 yaşında herşeyi söylüyor 3 lü kelime kuruyor ama 2 yaşa kadar fazla kelimesi yoktu birden 26 aylıkta bi açıldı herşeyi söylemeye başladı
Lavanta35_ 6 aylikken cok net baba dede mama diyordu yavas yavas kelimeler çoğaldı 16 aylıkken 2 li kelime kurmaya başladı şuan 21 aylık nadir 3lü kelimede kuruyor ama 2li kelimeler çoğunlukta baya derdini anltıyor 😄
busrakurtt21 9-10 ayllıkken baba ,dede ,anne ,mama ile başladık 1 yasta bunların hepsini bilinçli söylmeye ve hayvan sesleri cıkarmaya basladı suan 2 yasında herseyi konusuyor bazılarını anlıyoruz bazılarını anlayamıyoruz ama kendini ifade ediyor
Anisa021121 Esma1993 4 Ekim sabahı 2 yaşına tam 1 ay kala anne dedi ondan sonra devamı geldi konuşmaya başladı 🥺