11 aylık bebeğim bu aralar uykusunda ağlayarak uyanıyor, zor sakinleştiriyorum memede sakinlesiyor anca. Ama az önce o kadar korktuk ki eşimle birikte tam dalmışken öyle bir çığlık atarak ağladı ki hemen almak için beşine yöneldiğimde sanki birileri korkutuyor gibi ellerini çırpıyor yukari doğru ve çok korkmuş şekildeydi. Bu neden olur diş çıkarma mı ki bilemedim. Kabuslar mı goruyor acaba anlamadım. Eşimde bana dışarı gezmeye gidiyoruz çocuk gördüklerinden etkileniyo belki dedi bunla alakasi olabilir mi?