Papatya-eylul88 ben uyanıp arada yan çeviriyorum sonra o düzeliyo gece düz yatıyo kendisi ben bida diger yan tarafina ceviriyorum bizim bile her yerimiz agriyo ama en cok yan yatmayi seviyo kızım ben arada kustugu icin bebek yastıgında yatiriyorum bazende düz yatırıyorum hep yastıkla olmaz cnkü 3 bucuk aylık