omerinannesi0509 3 ay 22 günlük olduk sütüm azaldı kafayı yicem 😩 geçen mama verdim hazmedemedi içi dışına çıktı kustu bu stres beni gerdi sanırım
Deletedmom117 omerinannesi0509 sakin ol süt arttırıcı şeyler tüket bol yeşillik bol su un helvası tahin pekmez incir dut suyu kayısı kompostosu ama sakinleşmeye bak bende çok stresli zamanlardayım ama çok dikkat ediyorum etkilemesin diye elimden geleni yapıyorum Allah yardımcımız olsun🤲🏼
mom0989 omerinannesi0509 sakin ol canım stres yapma oda etkiler sütüne güven. Kuru dut al kaynat iç. Bol yeşillik ve bol su tüket. Anne çayı yaptır iç.
Ygtek omerinannesi0509 stres yaparsan gerçekten azalır tam tersi sütüm yetiyor cok var diye düşün. Tahin pekmez benim sütümü cok arttıyor kahvaltıda yiyebilirsin baya şişiriyor göğüsleri
omerinannesi0509 Deletedmom117 amin canım sağolasın eşim hasta ateşli normalde ben evin işini yaparken o bebeğe bakıyordu ama hepsi bana kalınca işin içinden çıkamadım 😩
Deletedmom117 omerinannesi0509 gerekirse evin işini bırak ben öyle yapıyorum öncelik çocuk eşin iyileşene kadar bırak pislensin takılma boşuna strese giriyorsun bırak dağılsın
Ygtek omerinannesi0509 tahin pekmez bende aşırı süt yapıyor valla yemiyorum bile düşünün sonra göğüsüm aşırı şişiyor ağrısından uyuyamıyorum
omerinannesi0509 Ygtek benim göğüslerim aşırı büyük olduğu için şişmiyor 😩 anlamıyorum yani sütümün olup olmadığını
Ygtek omerinannesi0509 benimde şuan şiş değil yumuşacık hatta. İlk başlardaki sertliği gitti. Ama süt yapıcı seyler yediğimde kist var gibi şişiyor