Kızlar sizce hangisi
helinali ben Arçelik kullanıyorum üstte kalsın.
helinali bosch 4 program aldım kampanya vardı müthişşşş yıkıyor
…
…m
Stresbabacimstress kalsın üstte 🤣
….
Hamburgerr
Hamburgerr ankete katıl o zaman çoğunluk hangisiyle onu alacam
….????
,,,
,,,,,
…..
???? kızlar
🤔🤔🤔🤔
😪🤔🤔😤😤😤😤