Merhabalar kefir yapan kullanan bilen birileri varsa fikir almak istiyorum. Doğal ürünler satan işletme sahibi bir kadından bir iki aydır kefir alıp içiyorum. Üç gündür yüzümde yanma aşırı baş ağrısı eklem ağrıları oldu geçmiyor kızımda da aynısı oldu iki gün yüzü kızardı. Kadın bana kefir ne kadar ekşi olursa o kadar iyi vs diyordu kapağını açtıktan sonra bir hafta da anca bitirdik ben kefirden şüphe ediyorum fikri olan varmı kan tahlilimde enfeksiyon çıkmıştı yarın doktora gidicem bu kefir yapım aşamasında mi yoksa bekleme kaynaklı mı bizi zehirledi acaba tadında sıkıntı yok sadece baya ekşi içtik. Canım çok sıkıldı kızıma da verdim aşırı satış yapıyorlar birde merdiven altı değil