Merhabalar kızlar bebeğim 4 ay 20 günlük hem mama hem anne sütüyle besleniyoruz kilo alımı iy değil diye 4 aya kadar biberonla mama içiyordu şimdi içmiyor diliyle itliyor ağlıyor hep emmek istiyor sonradan düzelir mi bide eli hep ağzında diş çıkarıyor olabilir mi geceleri sebepsiz yere ağlıyor gece uykusuna geçmeye direniyor