denizyildizi__ braun kullanıyorum ben iki tane pil ile çalışıyor kızım şuan 4 ay 5 günlük doğduğu andan beri kullanıyorum çok güzel çekiyor başlıkları 2 adet ve yumuşak sert değil yıkayıp tekrar tekrar kullanılıyor serum fizyolojik su ile kullanıyorum kuru kuru çekilmesi zarar verebilir benim arkadaşımın kızı 20 aylık o önermişti hala kullanıyor oda