annesininaski_ önceden sokaklarda satılırdı malum çiğ süt hala bazı yerlerde satılıyor sanırım, bir süre bekletir ovalardı gömlek cebine kalem çok akardı.
Saç spreyini de ben denemiştim sıktım ovaladım sonra makineye atmıştım. Siz sıkıp sonra silseniz olur inşallah