morsevenanne9 Bebeklere düz kafa yastığı sagliklimi zararlimi siz kullaniyormusunuz yada kullandınızmı faydasını gördünüz mü??
Esraakbal morsevenanne9 benim oğlum 4.5 aylık bir tarafı düz diğer tarafı yuvarlak doktora danıştığımda yastık kullanılmaması gerektiğini gelişim devam ettikçe düzeleceğini söyledi bnde çok araştırdım o yastıkları
Babyalpymeetoo morsevenanne9 saçma sapan bir şey boşa para harcamaktan başka bi işe yaramıyor bebeğinizin kafası zamanla normal şeklini zaten alıyor çünkü o anki stresle ve çözüm arayışıyla ben de almıştım ama asla kullanmadı bebeğim ama yine de düzeldi kafa şekli
morsevenanne9 Babyalpymeetoo benim kiziminda duzgun ama yine bilemedim bazen sanki sekli bozuk gibide geliyor kullansammi dedim ama kullanmamak daha iyi ozaman teşekkür ederim
zeyzey001 Ben kullandım bir işe yaramadı hatta bi tarafı düz diğer tarafı yuvarlak oldu daha sonra o yuvarlak tarafa yatırdım bir süre düzeldi şimdi ama arka tarafı öyle yuvarlak da değil tam düz değil.