Bu ayın sonunda 2. Evlilik yıldönümümüz. Eşim termal otele rezervasyon yaptırmış 3 gece. Bebeğim de 7 aylık olacak bu ay sonunda. Otelde bebeğimin ek gıda durumunu nasıl yapıcam 😳 evde kahvaltısını ara öğününü çorbasını vs kendim özenle hazırlayıp veriyordum. Orada nasıl olacak 😳 hadi kahvaltı vs sorun olmaz yumurta avakado falan ayarlarız bir şeyler. Meyve pürelerini de yaparım orada ama çorba ya da sebze yemekleri veremeyecek miyim 3 gün boyunca 🥹 nasıl yapabilirim fikirlere açığım 🙏