Papatyya Kızlar bebeğimin gluten süt yumurta kuruyemis alerjisi var 50 gündür diyetteyim 3 gündür 2 dilim ekmek yiyorum dayanamadım ama kızarıklık oldu vücudunda yine kestim ekmeği herseyde gözüm kalıyor insanin nefsiyle terbiye olması çok zor 😔😔
3kedili2bebekli Papatyya 3 aydır diyetteyim onumuzdeki ay deneme yapacağız dedi doktorum muadil ürünler veya vegan ürünler tüketmeyi deneyin bu sürecte geçmiş olsun
mnkanne1 Papatyya diyetinizi bozmadan sıkı güzel bir şekilde yaparsanız genelde 1 yaşta geçiyor galiba bende 2 aylıktan sonrasında ful diyet yaptım inanın evet zor oluyor en sevdiğiniz şeylerden vazgeçiyorsunuz ama bebeğinizin sağlığı için mecburuz buna canımın çekip göğsümün şiştiğini zaman bile yok canım çekmedi benim dediğim zamanlarım oldu ama geçiyor inanın
_22_incimeva_ Geçmiş olsun korkutmak gibi olmasın ama şuan bebeğim 18 aylık 16 ay diyet yaptım yaptık 😟😟 çok zor ama geçiyor geçecek inşallah sadece diyetinize uyun acaba geçmişmidir diye kaçaklar denemeler yapmayın sağlıcakla 💐💐
Papatyya tombikinannesi alerji doktoru veriyor canim gluten süt yumurta kuruyemis içeren ürünleri yasakladi alternatif ürünleri söyledi liste vermedi
_22_incimeva_ Papatyya ilk 3 ay yaptım sonra bir deneme yaptık olmadı sonra birdaha hiç açmadım 13. Aydan sonra yavaş yavaş önce kendim yedim 1 ay sürdü bu yudum yudum neredeyse sonra aynı şekilde sanırım 2 ay bebeğime deneme yaptık yine azar azar 16 ata geldiğimizde çok şükür 1 öay bardağı ayran içti hemde ne içmek yavrum 🥺 çok şükür sıkıntı olmadı
Muhammedaliannesi Papatyya kaçak yapmamaya çalışın 6 ay diyet yaptım çok şükür geçti ama siz her kaçak yaptığınızda başa sarıyorsunuz çünkü vücudun o besinleri tamamen unutması gerekiyor
_22_incimeva_ Papatyya yok canım olmaz tabiki ama her kaçak 1 ay geri atıyor o yüzden dikkatli ilerleyin
Bubenimoykum Papatyya sonuçlar kötü geldiği için birde doktor bu çocuk deneme tahtası değil dediği için diyetimi bozmuyorum. Nisan da randevu var inşallah güzel haberler alırız
tombikinannesi Papatyya deri testinde susam kaju kırmızı et ve soya alerjisi çıktı kan testi verdik o daha çıkmadı ama cuma gününe kadar süt ve süt ürünleri yeme dedi doktor bana da ne yiceğmi şaşırdım