fatosglr35 Merhabalar güzel anneler kızıma uyku tulumu aldım 1.6 togg evimizin sıcaklığı 24 derece içine sadece ip kollu zıbın giydirdim başka bir şey giydirmedim sizce doğru mu yaptım üşümez değil mi ?
ilkglnhr fatosglr35 Derece ve tog aynı bizdeki gibi. Ben üşümesi değil de terler mi acaba diye gece kalkıp bakıyorum hep . Siz de nasıl.? Üşüme ,terleme var mı