Kızlar kanama kesilmişti. Bugünde kirkimiz cikti dün yoğun bir kanama başladı rahatsız etmeyecek şekilde. Sizce normal mi doktora gitmelisin miyim ? Doktorum düzensiz kanama lar olabilir demişti. Tedirgin oldum koyu kırmızı olunca.
Sizin miktar ne kadardı?